Pagina's

maandag 17 april 2017

Onverwachte hulp...

Hoi hoi,


Afgelopen tijd heb ben ik beetje "vreemd"gegaan met andere stempels..sorry ihhihihi.
Omdat schilderen een passie is ben ik begonnen met wat afdrukjes te maken op verschillende soorten papier.Kijken wat mooi is en werkt en wat absoluut niet.
Er is zoveel mogelijk...mijn favoriete materiaal combineren heerlijk.
Dus de aquarelpotloden gepakt,mijn inktense potloden en aan de slag.
Tijdens het werken kom je steeds verder in je kleur en heb ik op een bepaald moment even mijn werk weg gelegt om te kijken hoe het was als je een paar dagen later er weer naar kijkt.
Zo ben ik een paar dagen bezig geweest met de werkjes..hierbij kreeg ik dan vrijdag wel heel speciale hulp...nieuwsgierig als Rocco is wilde hij natuurlijk wel effe checken wat ik deed en uiteindelijk ging hij er zelfs met mijn blending nib tussenuit..





Super gezellig ...werkt alleen beetje moeilijk als er steeds een aan je blendingtools zit of zoals ook leuk bleek over je inktblaadje loopt en probeert je penseel "te grazen "te nemen.Zelfs tijdens het schrijven van deze blogpost moet hij erbij zijn en loopt gezellig over het toetsenbord van de laptop op en neer..







Maar de resultaten zijn er.
Nu nog bedenken hoe ik ze ga afwerken..maar dat komt goed hoeft natuurlijk niet a la minuut.

Tot volgende keer
Groetjes Yolande

1 opmerking:

  1. Rocco is gewoon geinfiltreerd in jullie huis om jou te saboteren ;o) Heerlijk dat je zo geniet van het kleuren/schilderen! Ondanks Rocco's acties ;o))))
    Nee hoor, het is een gezelligerd! En jouw werk is, zoals altijd, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen