Pagina's

zaterdag 22 april 2017

lekker aan het kliederen

Ja ja ben er weer..

Deze keer heb ik heerlijk zitten "kliederen"met inkt en allerlei andere materialen.
Achtergrondjes maken was mijn doel...maar dat is niet echt gelukt.
Wel een hele boel gekleurde doekjes en net niet leuke achtergrondjes.Er waren een stuk of twee,drie die ermee door konden maar de rest..tja...op dat moment vond ik het niet zoveel.



Paar dagen later toch maar eens de "mislukte"stukjes papier naast elkaar gelegt en tot de conclusie gekomen dat je er wel degelijk iets leuks van kan maken alleen waren ze niet geschikt voor het doel wat ik voor ogen had.



Wat ik ervan ga maken..dat blijft nog even een verrassing voor jullie maar ook voor mij want heb echt geen flauw idee.Voor nu gaan ze fijn in een bakkie en komen er beslist een keer uit om te verwerken.
Laat jullie verrassen zou ik zeggen..en wie weet zien jullie gauw wat ik er dan uiteindelijk wel van gemaakt heb.
Groetjes Yolande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten