Pagina's

vrijdag 14 april 2017

anders dan anders..

Beste freubelaar,

Daar ben ik dan ...na mijn besluit om mijn Stampin'up! avontuur te gaan stoppen heeft het effe moeten indalen.
Er zat een creatieve blokkade maar door rust te nemen en ook door mijn medicatie die nu wel een beetje stabiel begint te worden heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en ben ik achter in mijn kamertje gaan zitten.
Omdat er al eens gevraagt was naar mannekaarten en dan niet de "gewone"ben ik gaan rond kijken op Pinterest (want daar is het toch voor nietwaar..)
Ik zag leuke kaarten maar niet echt iets wat me aansprak,mannekaarten zijn toch best lastig..vinden jullie niet..
Een tijd geleden had ik een techniek gezien en die leek op oud maken van kaarten maar dan met wat bling...metaal look.
Na wat snuffelen vond ik het idd terug op Pinterest en wel bij Tami Hewlett.
Dit was precies wat ik zocht maar ik zou ik niet zijn als ik haar metaal look zou case...dus keek ik hoe ik er de Yolande  manier/techniek van kon maken.
Dat is gelukt.


Na veel proberen vond ik een manier die echt bij mij past ,met de basis van wat ik gelezen had maar met mijn eigen touche.
Stempelen,embossingpoeders erop,heattool verwarmen..daarna lekker met schuurblok aan de gang gegaan..na meerder lagen,schuren,sponsen en met poeders bewerken kwam ik tot een eindresultaat dat m wel beviel.Zo heb ik het echt mijn eigen ding gemaakt.
Ik wilde ook niet teveel erop en eraan maken maar wel de brutale uitstraling geven...
Hopelijk is het gelukt,denk zelf van wel.
Deze techniek heb ik dan ook tijdens een workshop met een vast groepje dames gedaan en iedereen ging lekker los met inkt,poeders en schuurblok.





Wil ook jij eens iets anders maken en eens heerlijk los gaan met andere technieken om een mooie achtergrond te maken dan kan dat hoor.
Neem gerust contact op.
Lieve groetjes en tot de volgende keer
Yolande

3 opmerkingen: