Pagina's

zaterdag 11 maart 2017

Summer feeling

Hoi lieve freubelaars,

Dit project noemen ze Quatro Easelcard of te wel een ezeloortjes kaart met 4 oortjes.
Ik heb gekozen voor dit model omdat je op ieder oortje een stempel of mooie tekst kunt zetten waardoor je een heel persoonlijke kaart kunt maken. Ik heb vrolijke kleuren gekozen dat geeft je een happy feeling toch..gevoel van zon en zomer..heerlijk.(Deze creatie heb ik ook gebruikt in een bloghop )





De materialen die ik verder heb gebruikt voor deze kaart zijn:
Stempels set:Basket of Wishes
                     Birtday Blossems
Cardstock en inktpads : Tempting Turquise
                                       Pumpkin Pie
                                       Crushed Curry
Inktpads :Old Olive
                Always Artichoke
                Emerald Envy
 Stazon Jet Black
Watercolor Paper
Rhinstones Basic Jewels
Als aanvulling gebruik je de basis materialen en een Aqua Painter.


Lieve freubel groetjes Yolande




7 opmerkingen:

  1. Beeldschoon Yolande, wat een prachtige kleuren en wat is je kleurwerk weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig Yootje, supervrolijk! En wat een werk! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi! Het is weer een mooi kunstwerkje geworden! Erg gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren explosie Yo!! En een Quatro Easelcard?....Die term/benaming kende ik nog niet. Als ik het zo zie heb je er aardig wat werk aangehad. Zo Leuk dat je de kaart door de 4 vakjes zo persoonlijk kan maken. Vind je kaart echt super gaaf. Moet snel eens naar het zuiden om dit te leren bij je.
    Dikke knuffel, Ariana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous cards and amazing colouring as ever Yo! You are so talented. Thinking of you and sending hugs. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor je kaartje,bijna net zo'n een als hier boven.

    BeantwoordenVerwijderen