Pagina's

dinsdag 21 maart 2017

Herfstachtige creaties

Hoi lieve freubelaars,



Deze creaties zijn  al een tijd geleden gemaakt.
De herfst  spreekt me  erg  aan  omdat de mooie bruin en oranje tinten  me een behaagelijk gevoel geven,omdat het een soort warme deken, ookal is dat buiten echt niet het geval! Deze keer heb ik een kaartje met "twist" gemaakt en een bijpassend kadotasje ook met "twist".Kadootjes geven vindt ik erg leuk en daarom is het maken van verpakkingen ook een van mijn favoriete bezigheden.(Met dit kaartje heb ik ook meegdaan in de bloghop )






Voor deze kaart en het tasje heb ik de volgende materialen gebruikt:
*cardstock:verry vanilla,crumb cake,cajun craze en early espresso
*inktpads:so saffron,pumkin pie,cherry cobbler,cajun craze,old olive en early espresso
*stempelset vintage leaves en bijpassende leaflets framelits
*sliding star framelits
*halloween night enamel dots
*classic label pons
*linen thread


warme groetjes van Yolande









5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kleurgebruik en mooie technieken Yolande! Ik heb de foto even vergroot zodat ik hem goed kon bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw, wat een beauty Yolan, prachtig! Hele mooie herfstkleuren!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Yo, wat een prachtig kaart, deze achterground is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie warme herfstkaart! Die kleuren geven echt mooi de herfst weer! Geweldig hoe je je eigen techniekjes gebruikt!

    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat straaltje kaart en tasje, zo mooi gedaan. top.

    BeantwoordenVerwijderen