Pagina's

vrijdag 17 maart 2017

even chille...

Hoi freubelaars,


Eens even wat anders dan stempels,perkament etc..ik had op vakantie een mooi kleurboek gekregen..zoooo lief.
Natuurlijk had ik wat kleurmateriaal mee en een paar andere kleurboekjes..ik ben hiermee aan de slag gegaan en heb me lekker kunnen uitleven.
Ohhh nooit gedacht dat dit zo ontspannend voor me was en ja ik was eens helemaal stil..geen piepje meer...
Het eindresultaat is er maar weet nog niet wat ik ermee ga doen..wilde ze wel al laten zien.
Er is gebruik gemaakt van aquarelpotloden die ik dan heb geblend met zestit ( blending medium op olie basis) en een nibpen..voorzichtig met het potlood een laagje erop zetten en dan " uitwrijven" maar je kunt ook meerdere laagjes opzetten dat is geen probleem.Na afloop heb ik heel voorzichtig met een sponsje de achtergrond gemaakt door over het werkje te "wrijven"niet te hard dan krijg je cirkels.
Ik hoop dat jullie het eindresultaat al leuk vinden en als ik bedacht heb wat ik ermee ga doen dan laat ik het alsnog zien ..afgesproken???
Groetjes yolande


1 opmerking: