Pagina's

zaterdag 25 maart 2017

Einde van een Super avontuur...


Hoi lieve freubelaars,







 Na goed beraad ,overdenken, praten met het thuisfront en mijn lieve vriendin Lilian, ben ik tot de conclusie gekomen (en geloof me dat doet me heel veel pijn) dat ik niet verder kan met mijn Stampin'up avontuur. Ik ben er echt ziek van geloof me, maar er is geen keuze.

Door allerlei ontwikkelingen van de laatste tijd kwam ik tot het besef dat ik alle recente stress rondom mijn gezondheid niet meer aankan en een zware beslissing heb moeten nemen. Ik heb een lange weg te gaan, het zal zwaar worden, maar zonder andere dingen om me heen die me afleiden kan ik er vol voor gaan. Ik ga aan de slag en hoop dat ik straks weer plezier kan hebben in mijn hobby, eigenlijk in alles.

Dat ik ga stoppen houdt niet in dat er geen Stampin'up spullen meer gekocht kunnen worden want voor al mijn trouwe vrienden en klanten heb ik geregeld dat Lilian jullie gaat helpen om toch deze prachtige spullen te kunnen bestellen en uiteraard zal ik haar altijd terzijde staan daar waar het nodig mocht zijn. Vanaf 1  Juni  2017 houdt het voor mij op, maar  tot op de laatste dag zal ik er voor jullie zijn met vragen, hulp, wat er maar is…

Natuurlijk blijf ik creatief bezig maar net even anders en voor mezelf.

Ik ga proberen om toch mijn maaksels hier te plaatsen ..en hou jullie uiteraard op de hoogte van hoe het gaat.

Dank jullie wel en tot gauw!

Groetjes Yolande en Lilian

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je gaat stoppen met SU, zal je missen als teamgenootje maar het belangrijkste is dat je zelf eerst weer opknapt.Maar we houden contact, dikke knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Yolande, dat jij deze keuze hebt moeten maken, weet er helaas alles zelf van, ben toen ook met pijn in mijn hart bij SU vertrokken

    Sterkte meid, liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen