Pagina's

maandag 1 augustus 2016

Voorbij gevlogen...

Hoi hoi

Daar ben ik dan met een verslagje van het weekeinde weg met een paar lieve vriendinnen.
In aanloop op het vertrek op vrijdag is er vanalles gebeurd waardoor er een beetje een grijze sluier overheen hing en ik erg veel moeite had om te gaan.
Maar uiteindelijk heb ik me eroverheen gezet en zijn we vrijdag rond de middag vertrokken Liliane en ik , nadat we natuurlijk afscheid hadden genomen van het thuisfront (mannetjes,beesteboel...).Daar gingen we dan met een auto volgeladen met spullen..hobbyspullen wel te verstaan en een inimini koffer kleding hahaha. Onze mannen lagen dubbel van de lag van alles wat "de dames meenamen" Op weg naar Heino want daar hadden we met een paar andere vriendinnetjes (Aly,Ariana en Janneke) een huisje gehuurd om een heel weekeinde te knutselen maar nog belangrijker effe niks te hoeven en tot rust te komen.
De reis verliep voorspoedig en met Liliane als chaufeusse en ik als navigatie truus gingen we richting ons vakantie adresje..files waren er minimaal en met een kleine vertraging waren we bijna bij onze eindbestemming toen mijn auto er opeens mee ophield...nou ja hoe kan dat nou..we waren een paar honderd meter van het park verwijderd en konden geen kant meer op want de auto kregen we niet meer aan de praat.Dus alarmcentrale gebeld en er zou iemand komen.
In de tussentijd kwamen de andere meiden ons gezelschap houden bij het wachten en was he tal direct een dolle boel op de parkeerplaats.
Na een tijd wachten heeft Aly onze spullen met haar auto al naar het huisje gebracht en hebben de drie ladies het huisje in gereedheid gebracht.Het liep alleen even anders want de auto werd meegenomen op een aanhanger en afgevoerd naar de plaatselijke garage voor reparatie maar dat kon pas maandag want op zaterdag was de werkplaats dicht...oepsie..nou ,leenwagen mee en op naar het dorpje want inmiddels was het na 1830 uur en hadden we toch wel honger.
Nog even wat winkels onveilig gemaakt en toen op naar ons avond eten.
Heerlijk een patatje met snackie en als toetje een heerlijk softijsie met caramelsaus.
Effe wat boodschappies doen en dan terug naar het huisje,moe maar voldaan van ons heerlijk luxe diner (hahahahahah) ploften we buiten neer met nog een bakkie thee of koffie.Hier werden dan ook de gemaakte swappies uitgewisseld die iedereen met heel veel zorg en liefde had gemaakt.Ik voelde me heel erg verwent hoor met zoveel mooie en lieve kadootjes.(bloos)
Nog wat gefreubeld en het was al gauw erg laat..het duurd natuurlijk met 5 meiden een tijdje voor iedereen in het bedje ligt en na een tijdje werd het dan toch stil in huis..
Zo eindigd onze eerste dag in Heino.......
Morgen vertel ik hoe het verder gaat in het huisje te Heino.
Groetjes en knuffel yo


2 opmerkingen:

  1. Oh ik lees het alsof ik er weer ben! Genoten!! Mooi verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik lees het alsof ik er weer ben! Genoten!! Mooi verslagje!

    BeantwoordenVerwijderen