Pagina's

dinsdag 16 augustus 2016

Bedankjes ..

Hoi mede freubelaars,

Het is nu een dikke maand geleden dat mijn surrogaat papa en lieve vriend Piet is overleden..
Er komt zoveel op je af niet normaal,veel lieve kaartjes,telefoontjes,smsjes etc zelfs kleine kadootjes zo lief..omdat ik voor hem gezorgt heb..tja dat doe je gewoon daar denk je niet over na.
Mensen die er ook niet over nadenken maar het vanuit hun hart doen is de verzorgende in ziekenhuizen,zorgcentra ,thuiszorg etc.Die mensen heb ik (in opdracht van Piet,ja dat had hij allemaal opgeschreven een hele tijd voor zijn overlijden) allemaal bedankt voor hun goede zorgen,want dat hebben ze,zonder hen had hij het lang niet zo mooi gehad .
Dus zo gezegt en gedaan.Ik heb mooie kadootjes uitgezocht,labels gemaakt met een lieve boodschap erop en aan de afdeling van het zorgcentrum gebracht.Omdat zij altijd zorgen voor had ik bedacht om iets toepasselijks voor hun te kopen..lekkere douche gel met een puff ,nu kunnen ze ook voor zichzelf zorgen.

Ik heb de set van Stampin'up! gebruikt die heel toepasselijk heet: recht uit het hart.
De tekst die ik gestempeld heb heet:een knuffel met een vouw in het midden..
Als dsp heb ik het maroccan  papier gebruikt want dat is heerlijk fris van kleur,emerald envy en dapper denim cs voor de bloemen uit dezelfde set als de stempels (dies)  Met een klein beetje bling afgewerkt en vervolgens aan de kadootjes gehangen.Op de achterkant heb ik een klein stickertje geprint met de naam en een bedankje van piet erop.





Ik vond het mooi om ook eens een ander een "knuffel"te geven want ik heb er steeds mogen ontvangen en dat voelde heel erg fijn.
Groetjes yolan


1 opmerking:

  1. Wat lief!!! Het ziet er prachtig uit Yo. Je hebt de opdracht van Piet meer dan geweldig ingevuld! xxx

    BeantwoordenVerwijderen