Pagina's

maandag 11 april 2016

mooi voorjaarsboeketje...

Hallo freubelaars,

Ja het voorjaars is een klein beetje begonnen toch..lekker zonnetje,blauwe lucht heerlijk..daar krijg je echte voorjaarskriebels van.
Dit project is eigenlijk al in de winter bedacht toen ik de set Botanical Gardens voor het eerst in mijn handen kreeg.Ik was druk met de kerstmis maar bedacht direct wat kan ik hiermee doen voor het voorjaar of zomer..en ja natuurlijk bedacht ik het niet alleen want meerdere demo collega's hadden het idee om van een krans iets voorjaarsachtigs te maken  (mijn kerstkrans was net klaar,bere koud en ik denk aan voorjaar...) .Jolan Meurs heeft bv een mooie krans gemaakt met deze set en dat inspireerde me om geen krans te maken maar kleine windlichtjes en zo kwam het langzaam tot een uitwerking .
Omdat niet idereen deze windlichtjes wil maken heb ik ook een bijpassende kaart gemaakt zodat er voor iedereen wat wils is.
De Botanical Gardenset is te koop met stempels,Framelitz en natuurlijk super gaaf papier..zo kan er niks..(lees bijna niks hiihhi) meer fout gaan bij het maken van mooie creaties.





Deze gave set koop je bv als bundel  ( 140819   voor een prijs van 63,25 photopolymer) met een lekkere korting van 15 % ,maar je kunt het natuurlijk ook los kopen. Hij staat in de spring/summer catalogus deze is nog geldig tot en met 1 juni 2016.
Zaterdag a.s worden deze leuke lichtjes gemaakt en zou ook jij dit vrolijke voorjaarsproject willen maken kan dat natuurlijk in overleg met Liliane of mij .
Ik wens jullie al een fijn voorjaar met veel zon en natuurlijk genoeg freubel uurtjes.
Groetjes Yolan


4 opmerkingen:

  1. Oh ik wou dat ik mee kon doen zaterdag! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanx ladies en aly als je weer beter bent kunnen we dit eens afspreken dan kom ik nar jouw of van de zomer een keer hier met een grotere groep komt goed

    BeantwoordenVerwijderen