Pagina's

woensdag 9 maart 2016

Met de blenderpen gewerkt op Vellum

Hoi freubelaar..

Deze keer heb ik een mooie combinatie gevonden tussen perkament en Stampin'up!.
In de nieuwe voorjaarscatalogus heb ik een mooie roosstempelset ontdekt met passende dies.
En wat denken jullie....in een van de oude Parchment crafts vind ik een mooi patroon van een roos en deze lijkt wel veel op de nieuwe stempel dus kwam er direct een nieuw idee naar boven borrelen..
Ik heb van deze roos een mooie kaart gemaakt en zal hem ook gebruiken in een bestaand Parchmentcraft patroon.
Nu heb ik hem geschilderd met de blenderpens op vellum en daarna bewerkt,het achtergrondje is ook op vellum gemaakt dmv inkt en water.
Hopelijk kan ik de volgende keer een tutorial laten zien die ik gemaakt heb van het kaartje uit de parchement craft .
Deze roos was tevens een mini workshop voor mijn lieve collega's op de teamdag waar ook Damir en Zoe waren ook zij heeft meegedaan aan de workshop maar Damir durfde het geloof ik niet aan en heeft het pakketje meegenomen naar huis.
Voor iedereen had ik een mooi pakket gemaakt met stappenplan,kleurvoorbeelden en natuurlijk afdrukjes zodat ze direct konden beginnen.
Groetjes yolan



2 opmerkingen:

  1. Was zo'n leuke workshop Yolande!
    Veel van geleerd...jammer dat er niet voldoende tijd was om hem af te maken. Maar dat gaan we goed maken nog een keer.
    Liefs Ariana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was zo'n leuke workshop Yolande!
    Veel van geleerd...jammer dat er niet voldoende tijd was om hem af te maken. Maar dat gaan we goed maken nog een keer.
    Liefs Ariana

    BeantwoordenVerwijderen