Pagina's

maandag 29 februari 2016

hoi freubelaars..gevraagd door Stampin'up ..

Beste freubelaars,

Allereerst even mijn excuses voor het lange wachten..ook hier heeft de griep me te pakken gehad en nog steeds wil hij niet loslaten..
Ik heb dan ook veel geslapen en gerust,braaf medicatie ingenomen  maar het wil niet opschieten,het gaat heel langzaam wat beter.

Als je een telefoontje krijgt van Stampin'up ,ook nog van Damir..ga je denken oeps is er iets ,heb ik iets niet oke gedaan..mar niks bleek minder waar hiihihih .Damir kwam met de vraag of ik het leuk zou vinden om een workshop namens Stampin'up te geven..ohhh leuk een hele eer hoor.Dus zei ik ja graag lijkt me fijn.
Toen ik vroeg waar het was zei hij Bruna in Bergeijk..huh..waar..nooit van gehoord.Maar dat mag de pret niet drukken.We hebben direct over wat details gepraat zoals wie gaat mee,wat gaan we maken etc.
Nou op de vraag wie gaat mee heb ik aangegeven Lilianne Palmen mee te willen nemen en Damir vroeg of ik het fijn vond als Annette Elias mee ging als ondersteuning..
Prima geregeld dus nog wat dingen besproken en daarna gewacht op een mail met meer gegevens.
Ik heb met de dames contact gehad en we hebben de set Playful Pals mogen gebruiken ,alle materialen kwamen hier binnen en toen kon ik beginnen met de voorbereidingen.
Wat een uitdaging als je dan een set krijgt die jezelf niet gekocht hebt omdat je twijfelde wat er mee te doen..maar het is gelukt en de dierendoosjes kwamen tot leven.Nog wat kaartjes erbij gemaakt en klaar.Vrijdag op tijd naar bed emt flink wat medicatie en hopen dat het goed zou gaan .
Op de dag zelf (zaterdag 27 febr ) was ik start klaar en zijn we om 11 uur vertrokken ,was een klein uurtje rijden.(helaas zonder Lil die was ook door de griep geveld) .Ruim optijd was ik daar en heb lekker op mijn gemakkie de tafel kunnen klaar maken,een kleine uitstalling kunnen doen van de doosjes en andere werkjes die ik meegenomen had.Annette arriveerde ook met dochter Manja die voor ons de big shot bediende en alle kleine onderdelen voor de kids stansde.
Na een super gezellige maar ohhh zo vermoeiende middag konden we om 16 uur opruimen en met een tevreden gevoel terug kijken op de geslaagde middag.Want dat was het allemaal blije gezichtjes en leuke resultaten van hun inzet super .
Bij thuis komst heb ik alles neergezet en ben in bed geploft met een nieuwe lading medicatie..slapen was het enige wat ik nog wilde hiihih en dat gebeurde dan ook vrij snel.
Mooi om door Stampin'up gevraagt te worden om zo'n workshop voor te bereiden en daar dan ook op locatie namens Stampin'up met je lieve vriendinnen en collega's te knutselen.
Vond het een hele eer dat ze me vroegen en was ook een fijne ervaring om dit te kunnen en mogen doen.
De foto geeft een kleine impressie van de middag en de werkjes.
Groetjes yolande






5 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad een ontzettend gezellige, creatieve, vrolijke middag en een uitstekende ontvangst bij Bruna Bergeijk! Echt een gave uitdaging en ook ik vond het heel leuk gevraagd te worden. Blij dat ik je deze middag kon helpen, en met het maken van voorbeeldjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja was voor herhaling vatbaar al die blije koppies zo leuk..zou het zo weer doen als men me vraagt..zeker een uitdaging hoor alles voorbereiden en regelen en dan ook nog met spullen die je niet zelf hebt..tof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat geweldig, jammer dat ik het niet wist anders had ik aan kunnen komen Bergijk is niet zover hier bij mij vandaan had ik meteen 2 kanjers ontmoet.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat jullie dit hebben mogen doen samen! Het ziet er ook super gezellig uit met al die kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk dat jullie dit hebben mogen doen samen! Het ziet er ook super gezellig uit met al die kids!

    BeantwoordenVerwijderen