Pagina's

zondag 17 januari 2016

Mijn excuses...

Beste  freubelaars 

Bij deze mijn excuses voor het late bloggen..
Door omstandigheden ben ik niet aan bloggen toegekomen en dat houdt ook in dat ik jullie nu pas (als het nog van jullie mag..) een heel fijn nieuwjaar wil wensen en natuurlijk de beste gezondheid die er maar mogelijk is.
Hopelijk kunnen we samen weer gaan genieten van veel creatieve uitspattingen en gezellige knutseldagen.
Er is in december natuurlijk gewerkt aan Project Life ja ja ,twijfels of ik wel of niet zou gaan meedoen maar uiteindelijk toch besloot eraan mee te doen.Hiermee ben ik echt waar heel braaf aan de slag gegaan en heb als een gek iedere dag foto's gemaakt (foto momentje is er niet altijd maar in december wel meer kans hoor..) ,kaartjes bewaard,kadopapiertje verscheurt etc.
Dit alles heb ik mooi in de pockets gedaan en ook alvast de data erbij zodat ik makkelijker kon terug vinden van welke dag het was en zo vergat ik dan ook geen dagen.uhmmmm dat dacht ik dan hihiih.
In de praktijk was het zo dat ik juist tussen kerst en nieuwjaar eigenlijk weinig foto's heb gemaakt of verzameld heb.Het mooie project zal snel op mijn blog komen dat beloof ik.
Er is in december 2015 ook op prive vlak het een en ander geweest en dat heeft ook nu nog zijn nasleep maar hopelijk gaat het dadelijk goed komen en kan ik weer samen met jullie gaan knutselen.
Voor nu wens ik iedereen nog en fijne avond en lekker warm in de pyama of huispak onder een dekentje want wordt brrrr koud vanavond.
Lieve freubel groetjes yolan





Geen opmerkingen:

Een reactie posten