Pagina's

maandag 30 november 2015

Project life..

Beste freubelaars,


Morgen is het dan zover..ja ja ik kan er niet meer onderuit want alle spullen liggen klaar en morgen is het 1 december 2015 en moet ik eraan geloven he want belofte maakt schuld.




Ik ga vanaf morgen proberen (hihihiihih) om iedere dag mijn album braaf te vullen met belevenissen of mooie foto's,recepten ,gekke dagelijkse dingen er is genoeg om over te schrijven.
Ik zal op mijn blog proberen een weekoverzicht te maken en op mijn fb de dagelijkse foto of belevenis te plaatsen.
Hopelijk kan ik jullie een mooi idee geven van wat ik in december allemaal doe....of niet hahahha.
Morgen dan de eerste foto's.
Veel plezier de komende tijd met het volgen van mijn/onze belevenissen .
Groetjes yolan










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen