Pagina's

zondag 22 november 2015

Mistery Christmas

Beste freubelaars,



De feestmaand komt dichterbij en ook het maken van decoratie,geschenkverpakkingen en kaartjes maken zal nu toch moeten gebeuren.. Het is een mooie en gezellige maand maar ook een maand die druk is .Daarom beter nu beginnen aan de voorbereidingen en dan straks lekker genieten van wat je creaties.Dit jaar heb ik meerdere uitdagingen gehad waaronder het maken van decoratie out of the box  of bv kaarten maken en..ja ja  dat is goed voor je want zo denk je ook eens op een andere manier dan op save te gaan.

Tja soms krijg je vragen waarop je even moet antwoorden ohhhhh,uhmmmmm,ja zou kunnen.
Deze keer was het zo'n vraag omdat er groepje lieve dames was die graag black and white wilden maken maar ook bling,bling.
Maar wat willen jullie dan ..kaarten,decoratie of geschenkverpakkingen..Als antwoordt kreeg ik nou ja kijk jij maar hahahahahahaha...dus nog niet echt veel verder.Moeilijk hoor want ik maak heel graag creaties die iets bling hebben maar niet te en ook met goud of zilver.
Gelukkig heeft Stampin'Up! heel mooi designpapier voor de feestdagen dit jaar en ja ook zwart,wit met wat bling in verwerkt.
En ook dit jaar hebben ze mooie extra bling om je kaarten nog meer te laten schitteren.Denk hierbij aan passend Vellum,Snowflake Elements,Washi tape of wat denk je van mooie Embellies..of Iced Rhinestones mmmm genoeg bling gehalte om je kaarten extra te laten glinsteren.



Nou dan aan de slag he ..denken en denken en uiteindelijk heb ik heel mooie creaties bedacht die zo glinsteren dat je er best een zonnebril bij op mag zetten hiihhi.(grapje is bling maar niet te..)
Ik kan natuurlijk niet laten zien wat er gemaakt wordt want dan  heb ik het mistery gedeelte verklapt maar natuurlijk kan ik jullie laten zien met welke mooie materialen er gewerkt gaan worden.
Wil je ook een keer een morgen of middag..misschien een avond even relaxen en wat mooie kaarten of verpakkingen maken laat het me gerust weten want bijna alles is mogelijk als je maar durft te vragen.
Deze keer is de groep vol maar wie weet mag ik je op een andere freubeldag  begroeten.
Groetjes Yolande

1 opmerking: