Pagina's

vrijdag 23 oktober 2015

verbouwing..

Hoi freubelaars,


Het is al een hele tijd geleden en steeds kwam er iets tussen om jullie te laten zien hoe de verbouwing van mijn freubelkamer is gegaan.
Eindelijk is nu alles af en kan ik echt met heel veel trots mijn gloed nieuwe kamer laten zien.
Eigenlijk is alles eruit geweest van vloer tot plafond,stroom,water alles is weggeweest en vernieuwd omdat het bij naderinzien toch beter bleek.
Hierdoor heeft het helaas iets langer geduurd maar ja ....

De mannen hebben keihard gewerkt om het weer heel mooi te maken en hierdoor gebeurde het dat ik mijn eerste geplande workshop in een kamer deed waar nog geen nieuwe vloer lag,de keuken stond op blokjes en er was nog geen stromend water.
De dames vonden het geweldig om als eerste in de nieuwe ruimte workshop te hebben en vonden het
helemaal niet erg.


Er werd met net zoveel plezier geknutseld en daarna ook gelunched.
Een paar dagen erna kwam de vloer en werd de keuken ook goed gezet.Dan kan het aankleden beginnen en wat is dat moeilijk..kiezen uit gordijnen,lampen en assecoires.
Maar het is gelukt en nu een kleine 3 maanden verder is mijn kamer zoals ik hem voor ogen zag.

Na het wisselen van mijn daglicht lampen met led light is het helemaal compleet..geen bureaulampjes meer nodig zoveel licht heb ik nu.
Ben heel erg trots en bevoorrecht dat ik zo'n mooie ruimte heb en wil graag iedereen die geholpen heeft bedanken want zonder hun en natuurlijk de hulp van ruud (heeft veel gemopper moeten aanhoren als iets fout of niet goed ging ).
De ruimte zal dan ook door mijn teamie Liliane gebruikt gaan worden om workshops te geven dan hebben we er samen plezier van.

Hopelijk tot gauw als ik jullie mag begroeten op een van de geplande workshops.
gr yolande

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen