Pagina's

maandag 26 oktober 2015

PL (Project Life) nee hoor never nooit...of toch...

hallo freubelaartjes,

Hoe is het in deze koude dagen,iedereen druk aan het freubelen???
Deze dagen zijn natuurlijk heel geschikt om al aan je kerstkaarten te beginnen en ook aan je kerst decoraties maar wat dacht je van een album maken waar je in bijhoudt wat je iedere december dag doet,maakt of beleeft.
Dit album kun je natuurlijk ook gebruiken om meerdere dingen in te doen he,  bijvoorbeeld een album van je kids , huisdieren ,familie of misschien wel iets heel anders dus niet alleen voor  december ,maar dit is wel een mooie maand waar je veel foto's maakt,andere dingen doet dan normaal.
Wat had  ik nu met mezelf afgesproken..ja wel hoor dat ik nooit een Pl-album zou maken.Nee echt niet niks voor mij,ga het 100% zeker niet doen,kan ik toch niet pfffff.
Op onze crea-teamdag werd het onderwerp aangesneden en daar werd door enkele  teamies heel enthousiast  gereageert op het december daily idee.
Er werd voorgesteld dat we het als een uitdaging zouden kunnen doen om elkaar te triggeren iedere dag je december daily te doen.Mmmmmmm  dat klinkt leuk ,tja zal ik dan toch maar proberen,ja..nee verdorie die twijfel ook he,was simpeler als iemand zou zeggen :he yo we gaan dit en dit maken en je hebt dat allemaal nodig..ojaa en we starten in december..oeps.
Nou .... oke dan wil ik het best eens proberen .Dus voor het eerst in mijn hele freubeltijd ga ik nu een album maken waarin ik mijn belevenissen in de maand december ga opschrijven en bewerken.
En ja  mijn eerste echte PL- spullen  zijn besteld woehoe!!!!!
Ik ga jullie natuurlijk op de hoogte houden van mijn "projectje"en hopelijk wordt ik een beetje aangestoken in het PL-virus ihih want je kan er zoveel meer mee dan alleen albumpjes vullen.



Zo de bestelling doen...kijken wat hebben we nodig..en dan snel op verzenden drukken zodat ik me niet meer kan bedenken.
Wachten..wachten..En dan is mijn pakket in huis.
Dit is dan mijn eerste PL-materiaal,ooit gekocht en waarmee ik mijn allereerste album ga maken.Wil je meer Pl zien .....We gaan onze blogs linken ,zodat je ook de december daily van mijn teamies kan bekijken.
Dat lijkt me echt heel gaaf dus ik probeer me eraan te houden hiihihi.

Lijkt dit je nu ook wat neem gerust contact op met  mijn collega/teamie (Annette Elias)  zij start een mooie groep speciaal voor December Daily pl dus..kijk even op haar blog voor meer informatie .
Haar blog heet: dekijkkast.blogspot.nl

Tot gauw ,
gr yolande




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen