Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

Perkamentkunst..maar iets anders

Hoi freubelaars,

Perkamentkunst blijft mooi om te doen en om daar al je liefde voor handwerk in te steken.
Voor mij was het liefde op het eerste gezicht en zal het altijd blijven.
Soms steek je even een andere weg in met andere technieken maar uiteindelijk kom ik terug op mijn eerste liefde:perkamentkunst.

Door omstandigheden kom ik vaak weinig of niet toe aan mijn eerste liefde.Voor perkamentkunst is toch rust nodig en ook tijd ,je kunt dit niet als je even een half uur hebt en dan nog wat wil freubelen.Maar nu heb ik  een mooie combinatie gevonden door perkamentkunst te combineren met stempeltechnieken.
Heel mooi en subtiel maar toch met het perkament element erin.
Wat ik ook meerdere keren heb gedaan is een perkament patroon omzetten naar stempeltechnieken zo krijg je een mooie maar andere kaart/projectje.




Natuurlijk worden er nog lessen in perkamentkunst gegeven en dan op de groep af gestemd zodat de technieken worden gedaan die men nog graag zou willen leren of bv nog dingen wil verfijnen of opnieuw leren.We kunnen het bespreken en dan een lesplan opzetten.
De data of tijden zijn in overleg maar op maandagavond in januari 2016 start er om 19 uur een groepje dat graag vanalles wil leren op perkament gebied.
Hiervoor kun je je nog opgeven want er zijn nog 2 plekjes vrij.
Voor meer informatie kun je me mailen (yolandegreve.nijssen@ziggo.nl) of een pb sturen via fb maar natuurlijk heb ik ook telefoon ( 06-28121254)
De kosten voor deze lessen zijn laag omdat ik het graag doe.In de workshopprijs zitten je papier,materialen die gebruikt worden en natuurlijk koffie/thee met iets lekkers.
Iedereen heeft zijn eigen basismaterialen bij zich want dat werkt toch het fijnst.

Of zou je  graag de combinatie maken met perkamentkunst en stempeltechnieken kan dat natuurlijk ook.Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Lieve Freubelgroetjes
Yolande


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen