Pagina's

donderdag 29 oktober 2015

Mooie kerstkaarten in blauwtinten..

Hoi freubelaars,

Deze keer een uitdaging voor me want ik maak zelden blauwe kerstkaarten en ook nog eens met zilver en wit gekombineerd..
Maar als er iemand komt die dat zzoooooo graag wil doen kun je natuurlijk geen nee zeggen.
En dat deed ik ook niet ,fffff aan de slag en werken met de spullen.Wat bleek dit jaar is er geen dsp van Stampin'up in het blauw dus heb ik een mooi stuk van een ander jaar genomen en verwerkt maar niet te veel natuurlijk want ging om donker blauw,zilver en wit.
Na wat uurtjes denken,schuiven en freubelen kwam er toch een mooi (ja ik zeg het lekker zelf)
resultaat van 3 kaarten.Nu willen jullie natuurlijk weten wat er gemaakt is...hihihiihih nou dat hou ik nog even geheim want er is nog een workshop gepland en dat zou de pret bederven voor de andere toch...nee..nou een klein sneak peak kan ik natuurlijk wel geven maar echt een heel kleine dan.





Wie weet tot gauw..






Groetjes Liliane en Yolande

1 opmerking:

  1. Nou lekker dan! We willen graag wat moois zien...
    Succes met de workshop. Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen