Pagina's

zaterdag 16 mei 2015

Reden voor feest..alweer

Goedemorgen freubelaars,

Ja jullie lezen het goed!!!
Er is weer een nieuwe reden tot feest..nou ja eigenlijk zijn er meerdere maar deze wil ik toch nu graag delen.
Op donderdag 14 mei was ik precies een jaar weer bezig met Stampin'up!!!Het was een jaar van veranderingen en emoties...want ja ik ben gestopt een jaar geleden maar mijn lieve vriendin en  downline Liliane stopte ook..Na een periode van rust en bezinning kreeg ik weer kriebels want tja wie wil nu niet werken met top producten en dan ook nog mensen enthousiast kunnen maken met zijn/haar creaties.
Dus na overleg met liliane en natuurlijk thuisfront vond ik een fijn tam waar rust,gezelligheid maar vooral eerlijkheid en creativiteit hoog in het vaandel stonden.
Bij dit team ben ik dan uiteindelijk op 14 mei 2014 ingestapt en in datzelfde team kwam mijn lieve vriendin Liliane een tijdje erna ook weer erbij.Zo hebben we het weer gezellig gemaakt en zijn er vol voor gegaan.Met natuurlijk heel veel nieuwe uitdagingen,creaties en mooie nieuwe vriendschappen ging het jaar heel snel voorbij en voor ik het wist was het 14 mei 2015.Door heel dicht bij mezelf te blijven en open en eerlijk te zijn,dit ook uit te stralen kwam ik weer tot mezelf en kreeg ik mijn creatieve flow weer te pakken.
Een jaar om vol trots op terug te kijken met veel hoogte punten en echt top vriendschappen....
Maar mijn eerste jaar kon niet mooier afgesloten worden dan met een promotie van mezelf...maar een promotie waar ik echt rete ( sorry ihhiihih) trots op ben is die van mijn lieve teamgenootje en SUper vriendin Liliane.Zij presteerde het om op precies deze datum te promoveren naar Brons 2 en hoe gaaf is dat!!!!!Dit is echt wel de kers op de taart en een heel grote pluim voor Liliane waard echt je bent een toppertje en ook nog eens een heel erg lieve vriendin.
PROFICIAT meid met je promotie je hebt het verdiend met je harde werken!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen