Pagina's

zaterdag 16 mei 2015

Kaartjes gemaakt..

Zoals jullie weten ben ik helemaal weg van schilderen en doe ik dat het liefste.
Wat is dan mooier om je stempel afdrukken mooi in te schilderen met dezelfde inkt dan waarmee je stempel afdrukken maakt..
Normaal gebruik ik graag aquarel papier of vellum om op te schilderen.Deze keer heb ik geschilderd op watercolor papier van Stampin'up!.Deze techniek heb ik mezelf eigen gemaakt en bedacht hoe ik het nog meer kon uitwerken.
Samen met een blenderpen ipv penseel heb ik de onderstaande kaarten gemaakt.
Door meerdere lagen overelkaar heen te doen en een schaduw erin te brengen komen de bloemen bijna tot leven.Ik heb gebruik gemaakt van een schaduw techniek die ik geleerd heb toe te passen op vellum.De beide paarse kaartjes zijn gemaakt met de incolours van 2014 -2016 net als het cardstock wat ik gebruikt heb om de kaarten mee af te werken.Voor deze kaarten zijn ook weer de Blended Bloom gebruikt en de achtergrond stempel Sweetbrair Rose( beide van Stampin'up!)Beide kaarten zijn geschilder met de blending pen (Stampin'up!)


Het oranje kaartje is eerst bestempeld met de mooie set Kinda Eclectic (Stampin'up!) en de bloem is Blended Bloom (Stampin'up!) die is eerst gestempeld op watercolour papier en daarna geschilderd met de blendingpen en uitgeknipt.
Doormiddel van dimensionals is hij erop gezet.
Uiteraard zijn alle kaarten afgewerkt met lint,dimensionals en Candy dots van Stampin'up!.

Voor nu las ik een kleine mini vakantie in om voor het nieuwe seizoen weer mooie projecten te bedenken en uit te werken maar natuurlijk ook om de technieken workshops voor te bereiden want die wil ik zeker gaan doen.Werken op watercolour papier of vellum is zo heerlijk om te doen dus let op mijn blog de komende tijd...
Fijne dagen en wie weet tot gauw
Groetjes Yolande


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen