Pagina's

maandag 4 mei 2015

Een reden tot een feestje!!!!




Een nieuwe uitdaging ...
Het is al  bijna een jaar  geleden dat ik weer demonstratrice van Stampin'Up! werd.Na een roerige periode besloot ik te stoppen..maar het bleef kriebelen en wat moet je daar dan mee...juist ja: Opnieuw overleggen om te starten en dat heb ik gedaan.Ik ben in een super leuk team gekomen met lieve vriendinnen en een lieve uppie.We doen allemaal wat het liefste willen en dat is creatief zijn op onze eigen unieke manier.Ik heb het nu weer enorm naar mijn zin en dat is wel rede voor een feestje.
Daarom wil ik nu een feestelijke challenge gaan organiseren voor jullie.

Deze keer zou ik jullie willen uitdagen om een mooie creatie te maken en natuurlijk met het  thema: Feest!!!!Om het een echte creatieve uitdaging te laten zijn,heb ik een aantal richtlijnen vastgesteld.Lees goed de voorwaarden als je mee wilt doen en misschien ook een mooie prijs wilt winnen.
De prijs is een door PapillYo zelf samengesteld KLEURRIJK VERRASSINGSPAKKET!
Nu wil je natuurlijk weten hoe je mee kunt doen en wat je moet doen!!
Nou de bedoeling is dat je volgens de richtlijnen,maar naar eigen keuze aan stempels  en materialen een werkstukje maakt. 
Je maakt een kaart waarin je natuurlijk het thema FEEST verwerkt!Dit thema moet heel duidelijk tot uiting komen in je werkstuk,wat voor feest je kiest is geheel aan jou!

Je hebt de tijd tot  31 mei 2015! Dan zal een onafhankelijke  jury de winnende inzending  uitkiezen. Alle inzendingen zullen dan ook  op het Papillyo Blog getoond worden, met naamsvermelding.

De challenge gaat vooral om jezelf  uit te dagen en eens uit je comfortzone te treden.Je mag dit zelf creatief invullen maar we kijken natuurlijk wel of echt het thema feest tot uiting is gekomen en of je hebt voldaan aan de voorwaarden en richtlijnen.



 
Richtlijnen:
*Maak een kaart  met als thema : feest
 *Je gebruikt hiervoor uitsluitend Stampin'Up! Materialen die in de huidige catalogi staan, dat wil zeggen in de jaarcatalogus of in de geldige seizoenscatalogus
*Maak een duidelijke foto van je werkje  en stuur deze per email  ovv Papillyo FEEST uitdaging voor of uiterlijk op 31  mei 2015 naar yolandegreve.nijssen@ziggo.nl
* Laat je werkstukje pas na 5 juni 2015 op je blog of elders zien
* Vermeld bij je inzendingen welke materialen je gebruikt hebt.
* Maximaal drie inzendingen per persoon.
* Collega Demo's  zijn van harte welkom  mee te doen met de Challenge ( dat zou natuurlijk top zijn) maar  zijn uitgesloten van de wedstrijd / prijs..

Veel plezier en succes met het maken en ik kijk uit naar jullie creaties!!

Gr yo

1 opmerking: