Pagina's

woensdag 11 maart 2015

pl...nee dat ligt me niet

Hoi freubelaars
Nooit gedacht dat ik het zou gaan proberen..tja dacht ik nog toen ik me inschreef voor een workshop pl..(project life).
De hele dag aan zo'n project life werkje aan de slag gaan zag ik eigenlijk niet zitten maar tja ik denk dan kom op ga gewoon mee en kijk wat het wordt.Zo gezegt zo gedaan en samen met mijn vriendinnen (ook mijn lieve teamies!!) naar de workshop.Aangekomen eens goed rondgekeken wat de andere dames gemaakt hadden maar ook met dames gepraat die eigenlijk ook de eerste keer daar waren.Nadat we alles uit hadden gepakt en hadden neergelegd zijn we eerst eens lekker gaan bijkletsen hihihi en hebben we met elkaar swapjes geruild.En dan toch maar begonnen he..want tja uiteindelijk waren we daar ook voor gekomen.
Met de foto's die ik meegenomen had wilde ik mijn eerste pl mapje maken maar ja wat gebruik je,hoe doe je de basis en hoe verwerk je de maat foto..Ja hoor allemaal dingen die erbij komen kijken.Uiteindelijk kwam ik wel opgang maar dat heeft enige tijd geduurd voor ik mijn foto's ben gaan bewerken en de termen die men gebruikte snapte...ja want ze praten over dingen..oeioei sanpte er niks van maar slimme yo had een lijst met termen uitgeprint dus toen die op tafel kwam kon ik het toch volgen.
Om een lang verhaal een beetje in te korten ..JAAAAAAA het is me gelukt om mijn allereerste pl bladzijde te maken en te bewerken.Voor herhaling vatbaar..ja dat wel maar gewoon voor eigen gebruik voorlopig.Maar zeg nooit nooit hoor Na afloop ijn we nog lekker gaan eten met het groepje en daarna moe maar voldaan naar huis toe.Dit is een kleine impressie van onze dag.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen