Pagina's

maandag 9 februari 2015

een nieuw projectje

hoi hoi.
Ja ik heb weer gefreubeld maar deze keer was het iets meer uitdaging dan ik dacht..niet erg hoor en heel  leuk om te doen.Ik heb weer een voorbeeld uit de parchmentcraft gehaald een tijdschrift voor perkament liefhebbers en uiteraard dit weer omgezet naar Stampin'up! en perkamentkunst.
Deze keer waren de bloemen aan de beurt die we naar eigen smaak en inzicht met de alchohol markers (blendabilities) hebben bewerkt.Om tot een mooi boeket te komen heb ik gebruik gemaakt van 3 maten bloemen van su en deze ipv geponst allemaal uitgeknipt en in 3-d verwerkt om wat meer "vulling"te krijgen.
De transparant delen zijn allemaal van vellum gemaakt en met embossing mallen bewerkt zo krijg je een "perkamentkunst"gevoel.
Hoe het verder is gemaakt ga ik natuurlijk niet verklappen want je kunt hem zelf komen maken..we gaan hierin  tecnhieklessen  geven  en die duren dan 3-4 lessen zodat je op je gemak kunt leren hoe je kunt omgaan met de blendabilities,aqua markers en eventueel de aqaurel potloden.Er zijn verschillende manieren om je materialen te gebruiken en dus ook voor het "kleur"geven van je werkje
Voor meer interresse kun je altijd contact opnemen met lilianne palmen of yolande greve via mail of fb.
Veel kijk plezier..en misschien tot gauw om je eigen kaartje te maken.
Groetjes yolan













2 opmerkingen: