Pagina's

dinsdag 20 januari 2015

Een paar bedankjes..

Hoi

Omdat de feestdagen nu voorbij zijn is het tijd voor nieuwe bedankjes en natuurlijk bedankjes passend bij de workshops die gegeven gaan worden.Daarvoor hoefde ik niet zo heel lang te denken..het maken duurde echter iets langer omdat ik in mijn hoofd een mooi idee had en het niet direct op papier kreeg.
Uiteindelijk is het me toch gelukt om het te maken..Dit is het resultaat voor een carnavals workshop en eentje voor de voorjaars workshop die gegeven gaat  worden met de nieuwe spullen uit de spring/summer catalogus 2015 van Stampin'up!.

                                            
Voor dit bedankje heb ik gebruik gemaakt van een kadozakje wat als kant en klaar pakje te koop is bij su en je alleen nog hoeft te versieren/bewerken.
Ik heb hier de nieuwe set Celebrate Today gebruikt met bijpassende stanzen.Je kunt hem ook als een bundel kopen en krijgt dan nog eens 15% extra korting..altijd fijn toch..hij staat op blz 11 van de nieuwe spring/summer catalogus van 2015.( deze set kost als bundel 43,25 )Uiteraard kun je ook alles los kopen als je zou willen.Als kleur natuurlijk de carnavals kleuren real red,daffodil delight en garden green..het  touwtje aan de ballon is van baked brown sugar .
De tekst stempel is uit de SAB catalogus..ja als je bestel voor 60 euro of meer mag je deze set gratis erbij uitkiezen..of natuurlijk een van de nadere gave kadootjes die je kunt kiezen bij 60 euro of een veelvoud hiervan.

Voor dit kadootje heb ik uit de spring/summer catalogus 2015 de Butterlfy Basics gebruikt.
Deze stempels zijn in drie soorten te krijgen (wood,clear of photopolymer) maar er is ook een gave stanzen set bij te koop..Ja en dan wil je natuurlijk beide..ook dat kan koop een bundel en krijg nog eens 15% extra korting gaaf he. Prijs indicatie photopolymer 48,25 euro als set.Maar je kunt ook kiezen voor wood of clear. ( blz 26 ).
Wil je ook graag zo'n zakje maken of een andere kadoverpakking dat kan natuurlijk neem dan gerust contact met lilianne palmen of mij op, dan maken we met jou een afspraak en kiezen samen een thema.

Groetjes yolande
                                                           


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen