Pagina's

donderdag 1 januari 2015

De uitdaging ( challenge) voor 2015....

Hallo freubelaars

Natuurlijk wil ik jullie de een fijn nieuwjaar wensen en een heel goede gezondheid maar ook veel plezier maken en gezellig zijn met elkaar want dat is het mooiste kadootje voor iedereen.

Uiteraard zit ik niet stil het komende jaar en heb ik vanalles bedacht om te gaan doen en maken.Wat dat allemaal is zal ik ter zijner tijd op mijn blog plaatsten.Hou het goed in de gaten want dit jaar zullen er toch wat dingen veranderen maar ook gaan gebeuren..leuke dingen hoor want daar gaan we voor.
Als allereerste mag ik een uitdaging doen..wat houd dat in vragen jullie je dan af.
Dat zal ik uitleggen.
Een uitdaging wordt iedere maand door een ander teamgenootje gemaakt om jullie te prikkelen met de Stampin'up! producten eens out of the box te denken en werken.Wat dat die uitdaging inhoud is steeds anders want iedereen beslist zelf hoe hij/zij het gaat inkleden.
Maar voor Januari 2015 ben ik diegene die gaat starten.Hopelijk hebben jullie  net zoveel plezier in het maken ervan  als ik met het bedenken.
Wil je graag meedoen lees dan goed de voorwaarden waaraan je werkje moet voldoen om die mooie prijs te kunnen winnen.
Nou dan hou ik jullie niet langer in spanning en ga uitleggen hoe en wat zodat jullie aan de slag kunnen.

De uitdaging houdt in dat je volgens de richtlijnen, maar met je eigen stempels een werkstukje maakt.Deze keer eens GEEN kaart.
Je hebt de tijd tot uiterlijk 31 Januari 2015! Dan zal een jury de winnende decoratie  uitkiezen. Alle inzendingen zullen op het Papillyo Blog getoond worden, met naamsvermelding.

De challenge gaat vooral om jezelf  uit te dagen en eens uit je comfortzone te treden.Je mag dit zelf creatief invullen maar we kijken natuurlijk wel of echt het thema carnaval in je werkstukje tot uiting komt.
De winnaar krijgt een door PapillYo zelf samengesteld kleurrijk pakket.


 Richtlijnen:
*Maak een decoratie stuk met als thema (bijv een hanger,doosje of kado verpakking..verzin eens iets anders als het maar een driedimensioneel werkstukje is) Thema carnaval.(rood,geel en groen)
 *Je gebruikt hiervoor uitsluitend Stampin'Up! Materialen die in de huidige catalogi staan, dat wil zeggen in de jaarcatalogus of in de geldige seizoenscatalogus
*Maak een duidelijke foto van je werkje  en stuur deze per email  ovv Papillyo carnavals uitdaging voor of uiterlijk op 31  Januari 2015 naar yolandegreve.nijssen@ziggo.nl
* Laat je werkstukje pas na 2 Februari 2015 op je blog of elders zien
* Vermeld bij je inzendingen welke materialen je gebruikt hebt.
* Maximaal drie inzendingen per persoon.
* Collega Demo's  zijn van harte welkom  mee te doen met de Challenge ( dat zou natuurlijk top zijn) maar  zijn uitgesloten van de wedstrijd.

Mijn gemaakte werkje zal ik naderhand laten zien...om jullie natuurlijk niet te beinvloeden..
Veel plezier en succes met het maken en ik kijk uit naar jullie maaksels.
Gr yo




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen