Pagina's

dinsdag 25 november 2014

Tot mijn spijt...

Lieve mede freubelaars
Ik zal helaas door prive  omstandigheden mijn geplande workshop moeten afzeggen.
Zelf kan ik die nu niet geven maar mochten jullie toch nog iets leuks willen maken van de workshopagenda kunnen jullie contact opnemen met mijn lieve vriendin Liliane Palmen-Greten die zal de workshops overnemen.Zij zal in overleg een datum plannen zodat er toch gefreubeld kan worden voor de feestdagen.
Mochten jullie iets willen bestellen voor de feestdagen kan dat natuurlijk,ik neem de bestellingen voor jullie aan en liliane zal ze dan verwerken en naar jullie toesturen..het werkt allemaal zoals normaal alleen zal ik niet diegene zijn die het verwerkt.
Ik wil jullie bedanken voor jullie begrip...
Groetjes yolan

1 opmerking:

  1. Dat doe je goed. Als er dingen gebeuren moet je je daaraan aanpassen en kiezen voor wat het allerbelangrijkst is. Heel lief dat Liliane je helpt. Dat is een echte vriendin, dat zie je nu maar weer! XXX

    BeantwoordenVerwijderen