Pagina's

maandag 17 november 2014

een oud model in een nieuw jasje

Hallo mede freubelaars..
Zijn jullie ookal druk voor de feestdagen..gezellige tijd he kaartjes maken,versieringen en andere leuke dingen doen.
Nou druk ben ik nog niet hhahah maar heb wel weer nieuwe ideetjes bedacht die ik graag wil delen.Als eerste had ik natuurlijk mijn carnavals bal gemaakt hoewel ik niks met carnaval heb vond ik dit wel keigaaf om te maken en kreeg zomaar ineens ideetjes voor nog meer andere versieringen.
Die zullen later op mijn blog verschijnen.
Eerst terug naar de feestdagen..gezelligheid staat bovenaan en hoe kan dat beter met zelfgemaakte versieringen..Vorig jaar ben ik helemaal los gegaan met het basis patroon van een kerstster die op de herfst/winter catalogus stond van Stampin'up!.Die heb ik naar hartelust veranderd en zo mijn eigen patronen ervan gemaakt..wat een plezier had ik in het ontwerpen van andere sterren en kijken wat nog meer mogelijk was,buiten het basis patroon..Zo kwam ik op het idee om er een kersttheelicht van te maken ook super gaaf geworden.Helaas zijn  deze stempels niet meer in ons assortiment..jammer.
Naar aanleiding van deze patronen en het feit dat er een andere mogelijkheid zou moeten zijn,  heb ik zitten tekenen en werken aan twee nieuwe versies van die sterren..
Met de nieuwe stempels  en pons van Stampin'up! ( Festival of Trees blz 24 en als je  hem super voordelig wil kopen dan neem je de bundel want daar zit de pons ook bij en je krijgt 15% korting..hoe gaaf is dat) uit de huidige herfst/winter catalogus van dit jaar ben ik aan de knutsel gegaan en ja het is me gelukt om iets nieuws te maken.Je kan ze moeilijk met elkaar vergelijken omdat de ontwerpen van vorig jaar wat voller waren door de stempel die was iets grover in gebruik..Dit jaar is hij fijner in afwerking omdat de stempel heel fijntjes is.
Ik plaats een foto van de oude werkjes en natuurlijk van de nieuwe..
Zou je ook deze nieuwe  sterren  willen maken dan kan dat er zijn nog enkele plaatsen vrij.. Heb je zelf de stempel en pons in je bezit en ga je  hem zelf  maken laat even iets weten want ik zou het natuurlijk leuk vinden als je laat zien wat jij ermee gemaakt hebt..en is natuurlijk ook fijn om te zien wat een ander met mijn idee gedaan hebben..Veel kijk plezier en je kan me altijd benaderen via fb,mail (yolandegreve.nijssen@ziggo.nl) of per telefoon (06-28121254)
Gr yolande en tot gauw

Dit waren de ontwerpen van vorig jaar..nov 2013...

Deze zijn van dit jaar met een andere stempelset..nov 2014...



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi, en dit heb jij echt geweldig ontworpen en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanx ladies,ik maak graag werkjes waar ik mijn eigen stempel op kan drukken..en zo krijg je idd iets unieks van een basis naar iets wat echt van mezelf is....hou het blog maar in de gaten want ben bezig met een nieuwe versie van de kleine ster..tot gauw gr yolan

    BeantwoordenVerwijderen