Pagina's

dinsdag 4 november 2014

een duplicaat van Hidden Treasure..

Hoi lieve mensen.
Aller eerst wil ik graag iedereen bedanken voor de felicitaties met mijn runner-up prijs..ik vind het echt super.
Ook is het heel overweldigend dat mensen dit werkje mooi vinden ..pfff ben er stil van.
Omdat het orgineel in bezit is van Stampin'up! heb ik een duplicaat gemaakt zodat ik er zelf ook eentje heb en naar kan kijken.Hij is natuurlijk niet hezelfde dan die van Brussel maar dat wilde ik ook niet.In deze box zitten herineringen aan Brussel en aan de mooie tijd die ik daar heb gehad met al mijn teamies en natuurlijk mijn lieve vriendin Liliane.
Hij lijkt uiterlijk wel op het eerste exemplaar maar daar blijft het dan bij..Neem zelf maar een kijkje.
Zou ook jij je herineringen willen vangen in een Hidden Treasure dan kan dat..ik ga vanaf Januari 2015 ook een workshop geven in het maken van een box waar iedereen zijn eigen draai aan kan geven.
Neem gerust contact met me op om je idee te bespreken.
Tot gauw..
Groetjes yolande

1 opmerking: