Pagina's

maandag 24 november 2014

Bedankt!!!

lieve mede freubelaars
Ja het gaat snel die tijd het is weer bijna december en de feestdagen staan voor onze deur.
Dit jaar speel ik graag een keer  voor sint,piet en de kerstman.
Zonder jullie mijn lieve vriendinnen,vrienden,familie , mijn lieve trouwe  klantjes  en natuurlijk mijn teamies was het me nooit gelukt om mezelf terug te vinden en te gaan waar ik voor sta: eerlijkheid,openheid en creativiteit.Maar vooral plezier hebben in mijn hobby .Natuurlijk is er veel gebeurd dit jaar...nieuwe start met Stampin'up! ,convention in Brussel waar ik dan de runner -up prijs gewonnen heb voor Nederland..tja eigenlijk te veel om op te noemen.Als bedankje speel ik graag sint,piet en kerstvrouw in de maand december en doe ik bij iedere bestelling vanaf 60 euro een leuk kleinigheidje in je tasje erbij..mooi ingepakt natuurlijk en helemaal voor jouw alleen.
Het geld vanaf 1 december tot en met 31 december 2014.
Wat het is blijft een verrassing want het is tenslotte feestmaand .Maar gebruiken kunnen jullie het zeker dat weten de sint,piet en kerstvrouw zeker.
Nogmaals bedankt voor jullie steun en support!!
Lieve groetjes yolan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen