Pagina's

zondag 19 oktober 2014

Onderste boven..


Lieve freubelaars,
Terwijl ik dit blog bericht stuur zit ik met een dikke brok in mijn keel.Ik ben een paar uur thuis van een heel overweldigende ervaring namelijk:Stampin'up! Convention in Brussels.
Er is veel gedaan,verteld en geleerd.Maar ook mooi vriendschappen zijn ontstaan en er zijn dingen gebeurd waarvan ik nooit had durven dromen..echt wat ben ik een geluksvogel.
Buiten de mooie kadootjes die we van Stampin'up! kregen zijn er heel veel mooie swaps geruild maar bovenal hebben we met ons team leuke kleinigheden uitgewisseld..wauw wat ben ik blij met mijn team maatjes.Zoals jullie in een vorig bericht hebben kunnen zien heb ik meegedaan in he tgeheim aan de designer contest 2014...Mijn werkje Hidden Treasure stond daar mooi op een tafel te prijken en da was zo een gaaf gevoel dat het nu eindelijk daar mocht staan en dat ik kon delen dat ik meegedaan had,natuurlijk wisten mijn teamies het al  en een paar lieve vriendinnen,maar verder heb ik braaf mijn mond gehouden.
Er werd verder nergens aangegeven wat en wanneer men vertelde wie iets gewonnen had of wat..Tijdens de lunch op vrijdag gaat dan een rij deuren open en zie je een wand met allemaal werkjes staan..en daar stond hij dan..op de tafel met winnaars!!!!Ja jullie lezen het goed ik heb een runner-up prijs gewonnen met de Hidden Treasure..Was helemaal van slag en heb even heel hard gehuild dit had ik nooit verwacht toen ik hem opstuurde..voor nij was er een andere reden.
Dat hoef ik niet te schrijven..Ik krijg helaas nu niet alles geladen maar ik wil wel alvast iets laten zien later zal ik   nog enkele foto's erbij plaatsen.
Iedereen bedankt die me geholpen en gesteund heeft!!!
Gr yolan






4 opmerkingen:

  1. Prachtig Yolande, en terecht een winnaar! Als je zoiets moois kunt maken waar zoveel emotie in verwerkt zit, dan verdient dat zeker een ereplaats!!! Gefeliciteerd!!!
    Groetjes en een dikke knuffel!
    Je teammaatje Minke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh joh, ik was zooooo trots op je, en NOG! Als je zo je gevoel kunt verwerken, zelfs ZO goed dat het voor anderen die echt het hele verhaal niet kennen, en jou ook niet, het VOELEN...Dan ben je echt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Yolande !! Het was zeer fijn je ontmoet te hebben in de Vendôme ! Groetjes Julie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iedereen bedankt voor de lieve reacties..ben er nog een beetje van onderste boven hihiih.Was zeker leuk je te ontmoeten Julie..
      Gr yolan

      Verwijderen