Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Het komt steeds dichterbij..

Hallo allemaal,
Ja het begint nu toch echt op te schieten..ons reisje naar Brussel.
Ik heb nog wat dingen moeten regelen voor de thuis blijver ihhihi maar nu ben ik er toch echt klaar voor.
Vanaf donderdag 16 oktober ga ik me in een nieuw avontuur storten en een paar dagen me onderdompelen in Stampin'up!.Samen met mijn lieve vriendin liliane en nog een paar andere teamgenoten gaan we in een hotel lekker genieten en veel bekijken..de chip zal wel helemaal vol zijn van de indrukken maar ja ..deze kans krijg je niet zo vaak dus heb ik hem met twee handen gepakt.
We houden jullie uiteraard op de hoogte van alles en kijk  goed op het blog vanaf dnderdag..dan kunnen jullie meegenieten van onze belevenissen
Gr yolan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen