Pagina's

vrijdag 17 oktober 2014

Dan is het zover..

Hoi allemaal,
Op het moment dat jullie dit bericht lezen ben ik niet thuis ,lekker op de bank aan het bloggen maar zit ik in Brussel op een convention van Stampin'up!.
Er is een heel programma van wat we er kunnen doen en er valt genoeg te beleven.Geloof me mijn "chippie"is aardig overloaded na die dagen.Het hele gebeuren duurd van donderdag 16 oktober t/m zaterdag 18 oktober.En dan slapen we nog een nachtje in het hotel en komen de volgende dag lekker op ons gemakkie naar huis.
Samen met mijn eigen vriendinnetje en teammaatje liliane heb ik een kamer in een hotel genomen om vanuit daar lekker relaxed te kunnen beginnen aan onze dag.De andere teammaatjes uit het team waarbij ik ingestapt ben zitten ook in het zelfde hotel dus dat wordt een gezellige boel.
Ik wilde jullie een beetje laten meegenieten van de swapjes (kleine kadootjes) die we voor de teamies gemaakt hebben,voor de andere demo's om te ruilen en ook de engelse teamgenoten zijn we niet vergeten.

Deze swaps waen gemaakt voor onze engelse teamies.


Deze voor de teamgenootjes van ons eigen team
En deze zijn gemaakt om met elkaar te ruilen.


Verder zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden van onze belevenissen daar maar ook kom ik a
later terug op mijn geheime missie..de hidden treasure verrassing.
Voor nu laat ik jullie genieten van de swaps maar hou het blog in de gaten..ookal ben ik van huis er komt toch nieuwe info naar jullie toe.
Ik hoop dat jullie toch een beetje genieten van wat er daar allemaal gebeurd door he tlezen en kijken op mijn blog.
Veel plezier allemaal..en ja vragen kunnen altijd gesteld worden,duurd misschien iets langer voor er een antwoordt komt maar een antwoordt krijg je zeker.
Tot snel,
Groetjes yolan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen