Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Vakantie voorbij...

Hoi medefreubelaars,

Wat gaat dat snel voorbij he ,je denkt van te voren ohhhh lekker 3 weken vakantie..heerlijk.
Dan is het zover en heb je echt vakantie..je geniet van de zon,de zee en de rust heerlijk lezen onder een boom in de schaduw ,wat rondkijken wat er allemaal te zien is ..en dan is het alweer je laatste dag en ga je terug naar huis toe.Tijdens die vakantie en de rustmomenten komen er ook nieuwe ideetjes boven drijven en die heb ik ook meteen opgeschreven.In de gekste dingen zie iets wat je kan gebruiken voor kaarten,doosjes of als decoratie.
Een veld vol bloeiende bonte bloemen,de zee met zijn schuimkoppen maar ook de lucht en de wolken..Een van de projectjes waarmee ik al een tijd bezig was voor onze vakantie heb ik bij thuiskomst direct afgemaakt omdat ik daar op mijn handdoekje aan het strand het ideetje kreeg om de laatste dingetjes aan mijn werkje te maken.Ik kan het projectje helaas nog niet laten zien maar kan wel een tipje van de sluier oplichten..Het heeft met de zee,zon en strand te maken..vriendschap en ja het krijgen van rust..Nu kriebelt het natuurlijk bij jullie om te zien wat ik gemaakt heb maar jullie zullen nog even geduld moet hebben,sorry..(zucht)Hou mijn blog maar in  de gaten de komende maand.Jullie krijgen ook de kans om het project te maken geheel naar eigen idee natuurlijk want het is heel persoonlijk....Ik kan wel de naam van het projectje alvast verklappen..goed...nou hier is het dan:Hidden Treasure..Dat kan natuurlijk vanalles zijn he en dat geeft jullie alvast wat tijd om te denken wat het zal zijn..
Tot gauw..
Gr yolan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen