Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Nieuwe workshops..

Hoi allemaal,
Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar nu het weer wat gaat veranderen en het buiten ook wat frisser wordt zit ik graag binnen met een boek op de bank of achter in mijn kamertje te freubelen.
Dit is dan ook de periode waar ik graag aan de slag ga met kaartjes maken maar ook doosjes of decoratie vind ik fijn om te doen.Lekker knus binnen op de bank met een kop thee en iets lekkers allemaal leuke dingen bedenken voor de komende maanden.
Juist nu gaan we allemaal aan de slag om onze kerstkaarten en decoraties te maken en eventueel kleine kadodoosjes erbij om een kleinigheid leuk en orgineel in te verpakken.
Ook dit jaar ben ik aan de slag gegaan om een leuke en gevarieerde workshop planning te maken die naar ik hoop bij jullie in de smaak zal vallen.
De workshops worden gegeven op de 1e en  3e  dinsdag van de maand, op de 2e en 4e woensdag van de maand.Het kan ook op zaterdag of op een dag naar voorkeur altijd in overleg gepland worden.
Zoals gewoonlijk kunnen de workshops ook bij je  thuis gegeven worden en dan in een groepje van minimaal 4 en maximaal 6 personen. Als je meer mensen hebt is het ook  geen probleem en kan het in overleg met mijn lieve vriendin die ook demo is geregeld worden dat we bij je thuis komen of jullie naar ons.
Er staan geen workshops vast op het moment omdat ik graag de keuze wat groter wil houden zodat iedereen zijn/haar workshop kan komen doen..indien nodig zal ik een agenda maken met de data waarop de workshop vol zit of dat er nog een plekje vrij is om mee te doen.Reserveren voor een workshop kan via een mailtje (yolandegreve.nijssen@ziggo.nl) of een telefoontje (06-28121254)
Veel kijk plezier en wie weet tot gauw op een workshop.

Dit zijn de workshops die voor nu gepland staan:

CARNAVALSBAL:
Ja met carnaval wordt steeds vaker ook je huis gezellig gemaakt en versiert.Ik heb daarom een variatie bedacht ,hij is dus spiksplinter nieuw en wel de carnavalsbal..Deze vrolijke balvormige hanger doet je denken aan een set ballonnen met in het midden een lachend clowntje.
De kosten voor deze workshop zijn 15 euro incl een clowntje.Uiteraard zit je materiaal erbij en ook een lekker kopje koffie/thee..en iets lekkers.Hij kan gemaakt worden op dinsdag,woensdag of zaterdag.






KERSTVARIATIE:
Zoals afgelopen jaar wordt ook nu weer de mooie kerstster van Stampin 'up! gemaakt maar natuurlijk in de variatie's die ik eraan gegeven heb.Je kunt hem als tafeldecoratie maken of een mooie variatie:de dubbele sterHeb jij hem vorig jaar niet kunnen maken of wil je een andere variatie maken...dat kan dus!!De workshop wordt gegeven op een hele morgen of middag/avond..ook hier zitten al je materialen erbij en natuurlijk koffie/thee en iets lekkers in de kerstsfeer.
Kosten zijn vanaf 12,50 ..dit is afhankelijk van welke variant je gaat maken.








ARRESLEE:
Ik ben zelf helemaal weg van een arreslee en de leuke rendieren ervoor..helaas is te weinig plek voor zo'n grote slee maar je kunt wel een mini variant maken hoe tof is dat.
De slee wordt gemaakt met het mooie Designer papier van Stampin'up! en dan verder versiert naar eigen idee..De slee wordt gemaakt van stevig cardstock zodat je er ook kleine kadootjes in kan leggen of zelfs een klein bloemstukje.Maar wat dacht je van een mini adventskalendar in de vorm van kleine doosjes of tasjes..zo kun je de hele maand elke dag genieten van je arreslee en een kleinigheidje.
De workshop word ook voor een morgen/middag of avond gegeven omdat het natuurlijk wel netjes moet drogen voor je naar huis gaat.Hij kan op de dindsdag,woensdag en zaterdag gemaakt worden.
Kosten zijn 20 euro incl de kleine doosjes/tasjes,materiaal wat gebruikt wordt en natuurlijk koffie/thee en iets lekkers.
Wil je geen doosjes/tasjes maken dan kost de workshop 12,50 geef dit dan even van te voren aan als je de workshop reserveert.






SIMPLY THE BEST:
Kerstkaarten..ze worden op alle mogelijke manieren gemaakt.Dit jaar is me meerdere keren gevraagt of ik ook een workshop kerstkaarten ging geven..Ja dat wil ik wel maar men kwam direct met een vervolg op de vraag:wel simpele hoor en snelle kaarten.
Tja dat is voor mij een uitdaging toch??Snelle en simpele kaarten maken..bestaan die eigenlijk wel was mijn eerste gedachten..ja hoor die bestaan.
En met een minimaak aan spulletjes kun je toch leuke,sjieke en eenvoudige kaartjes maken.Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe materialen van Stampin'up!uit de herfst/winter catalogus van 2014/2015. Door de kleuren en het lint in een minimum  te houden en steeds de kleurtjes  en stempels terug te laten komen krijg je mooie en eenvoudige kaarten maar toch ook sjiek..Ik hoop dat ik geslaagt ben in jullie vraag..Wil je ook de worshop komen doen dan kan dat op dinsdag en woensdag.
Je mag natuurlijk ook een andere combinatie maken maar dan in hetzelfde minimum van kleuren en stempels zodat je een zelfde effect krijgt.De kosten zijn 10 euro en we maken 3-4 kaartjes.Natuurlijk zitten de materialeen erbij en ook koffie/thee en iets lekkers.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen