Pagina's

maandag 29 september 2014

Kaartjes met schuif

Hoi freubelaars

Ook afgelopen week creatief bezig geweest met kaartjes die anders zijn dan anders.
De kaartjes zijn inmiddels bij de ontvangers aangekomen dus nu kan ik ze met jullie delen.
Het eerste kaartje is voor mijn moeder die 65 werd en ik heb het bewerkt met een stans,hierop met de nieuwe Little Letters Thinlits van SU  de tekst gemaakt ( hoera) en de leeftijd (sorry mam!!) heb ik gestempeld ook met een nieuwe set van SU namelijk Metro Typ Alphabet.Uiteraard is het mooie design papier gebruikt met bijpassende cardstock.Om haar ook een mooi boeket bloemen te geven heb ik deze gestempeld op wit cardstock diverse malen,geschilderd met de markers en toen in 3d opgewerkt.De stempelset is de mooie Hostess set Bloom wih Hope.

Het weede kaartje wat is gemaakt is naar een lieve vriendin gestuurd.Voor haar heb ik een kaartje met een ster erop gemaakt.Ook deze stempelset is van SU en helemaal nieuw,Bright & Beautiful met de bijpassende stanzen set sterren.Met de bijpassende emossingfolder lucky stars heb ik de kaart bewerkt.Ik heb verder gebruik gemaakt van het mooie zilver glitter papier van Su en de kaart in bruintinten afgewerkt.

Voor nu is dit het resultaat van een middagje freubelen..tot gauw want stil zitten..nee dat gebeurd niet.
Hou het blog goed in de gaten want in oktober gaan spannende dingen gebeuren.
Groetjes yolan en tot gauw

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen