Pagina's

dinsdag 19 augustus 2014

een van de vele nieuwe stempelsets van stampin'up!.. uit de najaarscatalogus

Beste freubelaars,
Voor wie nog graag een bigshot wil hebben dat kan nog tot 31 augustus met de super aanbieding van Stampin'up! want als je er nu eentje koopt krijg je er een heel mooie stempel/stans set bij!!Helemaal gratis,voor niks ..kadootje van Stampin'up! Hoe gaaf is dat..je mag kiezen uit 5 super mooie sets en heb je al een bigshot gekocht dan mag je een set uitkiezen met korting ..super toch .Het kan tot 31 augustus  en dan is het ook echt over,voorbij..Zou je hem graag willen bestellen doe het dan nu , dan kun je straks lekker aan de slag met bijvoorbeeld de sterrenset die je mag uitzoeken waarmee  ik hieronder deze  mooie stijlvolle kerstkaart heb gemaakt..dus grijp je kan nu het nog kan.
Nog even en dan kan er uit de spiksplinter nieuwe catalogus van Stampin'up! worden besteld.De nieuwe Herfst-Winter catalogus komt eraan.Nu het weer ook iets veranderd (zeker de laatste dagen) krijg ik steeds meer zin in freubelen,lekker warm binnen met een bakkie thee..gezellig aan de knutsel
met  de nieuwe materialen van stampin'up hmmmmm heerlijk.Als demo kon ik al een keuze maken uit de nieuwe catalogus en wil ik jullie graag al een voorproefje geven van een mooie kerstkaart.(Ja card in a box..zo leuk om te maken)

Ik heb hier de kerststerrenset gebruikt (Bright en Beautiful) en hem afgedrukt in early esspresso  en met goud op bijpassend papierDaarna heb ik e sterren met de bijpassende Star Framelitz uitgestanst.De kaart  is gemaakt van het mooie nieuwe designpapier (Under the TreeSpecialty DSP)Het speciale effect krijg je omdat het aan beide zijden mooi is bedrukt..
Zou je ook graag de nieuwe  materialen  willen bestellen voor je kaartjes..dat kan vanaf 28 augustus zijn deze  ook voor jullie te verkrijgen!!Neem gerust contact met me op voor vragen,bestellingen of aanmelden voor workshops.
Fijne freubelgroetjes van Yolande

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen