Pagina's

zondag 20 juli 2014

nieuwe kaartjes

Pffff de warmte van deze week zorgde ervoor dat ik veel binnen zat in mijn freubelkamertje.Na een paar dagen te hebben gefreubeld is dit het resultaat geworden.
Ik heb deze keer gewerkt met de nieuwe blendabilities van stampin'up! die  na wat mislukte pogingen tot dit kaartje geleid heeft.







Verder heb ik ook met de markers gewerkt en die werken op waterbasis ,je kunt er zoveel mee .Met deze markers heb ik de volgende 2 kaarten gemaakt beide op watercolor papier en eerst de stempelafdruk gezet met stazon zwart.(watervaste inkt)Beide stempels staan in de gloednieuwe catalogus en zijn heel geschikt om mee te schilderen,ook voor het gebruik van de blendabilities.
In deze techniek zal ik later dit jaar een workshop gaan geven en je leren hoe je een stempelafdruk mooi kan bewerken.







Ik heb dan ook nog gewerkt op vellum dit is transparant papier een beetje witachtig ,hierop heb ik ook een stempelafdruk gemaakt met stazon en ook ingeschilderd met de markers van stampin'up!.
Deze kaart heb ik afgewerkt met een pons die ik in verschillende laagjes heb laten terug komen.Ook heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe kleuren die er zijn gekomen in dit geval mossy meadow met een mooi bijpassend lint.




De workshop stempelafdrukken zal worden gegeven in september en oktober en er kan indien men dat wil een stempel bij de workshop mee besteld worden zo kun je direct thuis aan de slag met je eigen stempel.Hou het blog in de gaten voor meer informatie over de mooie en leerzame workshop.
gr yolan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen