Pagina's

zaterdag 21 juni 2014

creatief bezig geweest

Beste freubelaars,
Vanaf 1 juli 2014 krijgen we weer een nieuwe catalogus..heerlijk zo'n dik boekwerk vol met allemaal mooie en ook nieuwe dingen,sommige spulletjes van afgelopen seizoen zijn er nog maar helaas andere ook niet meer.
Ik heb een klein voorproefje van de nieuwe spullen:mooie warme nieuwe tinten inkt en papier uiteraard weer op elkaar afgestemd.Bijpassend is ook mooi lint,markers en nog veel meer.
Voor de nieuwe workshops heb ik een explosionbox gemaakt met de babyset en bijpassende stanzen waardoor je alles netjes gesneden krijgt .
Ook heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe achtergrond stempels die je heel subtiel kan verwerken.
Bijpassend een mooie schuifkaart,is een oud patroon in een ander jasje..
Wil ook jij zo'n mooi doosje en kaart maken meld je dan bij me voor een leuke en ontspannend workshop.
Ik ga in juli van start met de nieuwe spullen en meld je je aan krijg jij van mij de mooie nieuwe catalogus kado..super toch!!
De data van de workshop kunnen in overleg en kun je aangeven wanneer het jouw het beste uitkomt.
Hopelijk hoor of zie ik je snel,
lieve freubel groetjes yolan





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen