Pagina's

donderdag 8 mei 2014

wil je op de hoogte blijven..

Beste freubelaars,
Ondanks de droevige fase waarin we zitten wil ik jullie toch een mededeling doen.Voor iedereen die graag op de hoogte wil blijven van mijn demonstratie's en of hobbybeurzen maar ook voor het volgen van workshops kun je je inschrijven voor een nieuwsbrief.Vanaf 1 juli wil ik graag de eerste brief gaan versturen.
Ik ga vanuit die inschrijvingen aan het eind van juni eentje loten en die krijgt een mooi hobbypakketje..wat erin zit ga ik natuurlijk nog niet vertellen.
Je kunt je opgeven via  mijn mailadres yolandegreve.nijssen@ziggo.nl
Vermeld er even bij of het gaat om de nieuwsbrief voor workshops of voor de info over beurzen en demo's
Groetjes yolande en ik hoop jullie te mogen informeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen