Pagina's

vrijdag 30 mei 2014

Samen met annette en monique op de braderie

Hoi mede freubelaars

Gisteren heb ik mijn upline en teamie een dagje geholpen vanaf ons vakantie adres.
Ze gaf  in Wognum een demonstratie op de braderie om haar "winkeltje "te presenteren :de kijkkast!!
We hebben ondanks de kou en regen samen  een leuke dag gehad .Er was genoeg aanloop en we hebben dan ook veel praatjes gemaakt,nieuwe contacten gelegt etc.
Dus voor herhaling vatbaar. Het  team is precies zoals ik het me had voorgesteld.We vulden elkaar aan en lagen op een lijn.Ik hoop in de toekomst vaker aan zo'n braderietjes of demo's te mogen meedoen in een woord:SUPER!!!
Op de foto's krijgen jullie een klein idee van hoe we er stonden ,koud...nat...ihhihihi
Onze kraam (eigenlijk van annette elias) was heel rustig en overzichtelijk  ingericht  voor ons zelf maar zeker voor de mensen die kwamen kijken en de complimenten..tja daar kregen we het warm van.
Gr yo






zo koud was het  deze dag..brrrrrrrr



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen